nk luahkn lagi boleh?!

lama jugak kn saya x update...wuu~ 3 hari berkampung di sg.congkak..
tp saya x nak lagi update pasal kem tu..nanti2 lah dulu tunggu dpt gambar dulu baru best nk update..
skrg ni saya nk luahkn something..maaf lah yea kawan2 saya x dapat nk tahan kesedihan saya ni..
thanks kpd mereka yg x jemu2 bg kata2 semangat kt saya termasuk lah kawan baru saya madiha ^_^



saya just nk luahkn yg saya masih x ada kekuatan lagi..saya harap dia sihat2 je dan bahagia selalu..
saya nk wish kt dia 'gudnyte'
harap dia dgr wish saya ni...

sila like yea :D

3 comments:

sissyira said...[Reply to comment]

salam...

rindunya kat sg congkak :D

ziarah rakan yang saya follow :D

sissyira said...[Reply to comment]

salam

rindunya nak mandi kat sg congkak (

ziarah rakan yang saya follow :D

Cik Cammy Lia said...[Reply to comment]

nape ni??? clash ngan bf ke??sbr k.. ade hikmah seme tuh