kelantan->terengganu->kuala lumpur

saya nk cerita...skrg ni kn saya on the way nk balik kl. nak pergi kem kepimpinan tu. semalam pukul 6 lebih jgk lah nuar amek saya kt machang tu bawak pergi uniza dy dulu. tumpang tidur kt uni dy dulu sebelum gerak balik kl. eh! eh! saya x tidur bilik dy tau...jgn salah anggap lak. giler ko tidur bilik laki..ish3 nasib baik lah saya ada member kt uniza jgk. siapa lagi kalau bukan zarith...hehe
ceroboh masuk uni org uh...haha

"weh zarith, thanks tau tumpangkn bilik ko malam td. best giler bergosip dgn ko. lama uh x lepak dgn ko. mesti dayah jeleskn aku pergi uni ko...haha. cakap kt roomate ko thanks bg tumpang katil dy..hehe. ada masa kita lepak lagi"

so pagi td dlm pukul 8 ktrg gerak balik. penat uh saya bangun awal. nuar lah kata nk gerak pukul 7. punya lah pergi mandi 6.30 td. last2 gerak lambat gk tp ok gak nk tunggu tu boleh sambung bergosip dgn zarith lagi....HAHA



disebabkn perjalanan yg jauh dan amat lah bosan. saya amek peluang utk on9..haha. ouh yea main webcam saya bedal jugak dan yg paling penting update blog hijau saya ni...ngee~
x sabar nk jumpa kawan2 yg lain.

"hana..ko jgn tension2 tau. mesti ada cara lain punya. aku perlukn ko kt kem...wuu~"

ok lah ni je..x boleh on9 lama2 nt saya pening. tata~

sila like yea :D

2 comments:

zazaw said...[Reply to comment]

gila cantik spekkk
pinjam buat main masak masak boleh
hehehe
:)

Cik Ina said...[Reply to comment]

Teringin nak pergi terengganu.
pantai kat sana cantik kan?
jom folow molow ;)