gembira kembali!


ok saya dah x nak sedih2 lagi..mau happy kn diri plak...hehe
sbb x sabar nk jumpa kawan lama saya, zarith akma...kawan sekolah rendah saya dulu.
saya akan buat jahat jap kt u org..haha
baru je tadi beli tiket bas utk balik ke kelantan ni..so saya boleh pergi kem dgn tenang skrg ni tunggu si nuar utk amek saya..

"sorry nuar menyusahkn ko. aku mmg x dapat nk pergi ganu sorang2. anak tunggal perempuan susah ckit ayah nk lepaskn camtu je"

ni lah banner kem tu..kalau dulu saya sertai kem kepimpinan ni sbg peserta skrg ni sbg AJK plak. kena jaga budak2 sekolah...boleh join drg sekali. tentu drg konfius dgn kecomelan dan usia saya ni...HAHA
tp kali ni mungkin mencabar ckit sbb peserta campur melayu,cina dgn india..so isu perkauman x perlu dibangkit. aishhh kena hati2 jgk ni..

al-maklum lah saya ni x pernah bergaul lagi dgn kaum lain. masa sekolah rendah dulu jela. tu pun kenal camtu je. then masuk sekolah agama dan skrg uitm. so melayu jela yg jumpa...huhu

tp x pe saya dgn kawan2 yg lain mampu utk handle semuanya..insyAllah

ok lah saya nk tidur jap..HAHA malas lah yea kuat tidur ckit. yela malam td kn x dapat nk tidur. so gunakn masa sebaiknya utk qada' tidur...haha



p/s: awk..jgn risau lah. saya ok jek ^^

sila like yea :D

2 comments:

LehaMY said...[Reply to comment]

Wah! bestnya terlibat dalam kem. Selamat menjalankan tugas ! heheh :D

hasrul hassan said...[Reply to comment]

Salam .. waaa berketrampilan betullah ... :)

syabas.

http://hasrulhassan.blogspot.com