disebabkn x nak nyanyi depan kelas!

pagi ni sepatutnya saya ada kelas transport pukul 8...disebabkn kes x nak didenda saya dgn housemate yg lain semua stok bangun awal!
saya plak awal2 pagi pukul 5.30 dah pergi mandi tau kes x nak berebut mandi dgn roomate...haha giler semangat kn..





tp













kelas pagi cancel!!!!!!
waa~ penat je bangun awal...penat je mandi awal...dah siap pun. maybe sbb kt kolej x ada air kot tu yg member kolej mintak tunda kelas...
tp bagus gk boleh sambung tidur...hehe malam td langsung x dapat tidur. maybe fikiran terganggu kot tu x boleh nk tidur..
ok skrg mau tidur balik...hehe next kelas pukul 10 ni..daa~


selamat pagi utk korang, selamat tidur utk saya

sila like yea :D