penatlah asyik sedih je!


sejak kebelakangan ni post saya banyak sedih2 kn? yup mmg saya tgh sedih..
hari ni saya sedih lagi..cukup lah jangan lah buat saya camni lagi..
saya x nak camni lama2..kalau awak lebih gembira dgn dy pergi lah kt dy..
jangan buat saya camni...

thanks hana..ko selalu bg aku semangat. dr sekolah lagi ko x jemu2 dgr masalah aku..
ko mmg seorang sahabat yg baik..aku happy ada kawan macam ko..huhu
doakn aku kuat yea na..^^

arghh~ saya kena kuat...saya x nak disebabkn hati ni segala aktiviti saya terganggu..
cabaran hati mmg susah utk atasi tp x pe saya akan cuba meng'ok'kan diri ni..
bila nk busy dgn assignment ni??? x sabar nk busy kn diri supaya saya boleh lupaknnya..


p/s: saya x nak tertipu dgn harapan palsu lagi!

sila like yea :D

2 comments:

fariehan ibrahim said...[Reply to comment]

adeh, jgn pth hati dear.
mmg sdey kalu pts cinta, tp jgn sdey lama2 ngat.
Allah taw pe yg terbaek tuk kita.
chaiyok2!
tenyum lar tikit er, ^^,

MyzaAli said...[Reply to comment]

kalau sedih, nangis je tyn, lepas kn..
lps tu kau akn lega, kau kan kuat wpun kecik!

syg kau ok, jgn sedih dah!