saya pun nak kuat jugak!

kenapa kita perlu diuji? kenapa hati ini yg akan jadi mangsa utk menahan segala ujian tu? kenapa??
yea ujian tu akan dtg secara tiba2..x kenal waktu dan sesiapa. ujian tu sebenarnya mengajar kita erti ketabahan..

arghh lagi sekali saya diuji..kdg2 tu saya rasa saya nk lepaskan semuanya. x sanggup utk saya tempuhi lagi..


tp bila dilihat balik bagaimana kawan saya, myza..tabah harungi ujian yg menimpa diri dy saya kagum dgn dy. ujian yg dy hadapi tu lebih hebat dr saya..
kenapa dy boleh lalui semua tu? padahal ujian yg menimpa saya hanyalah kecil jika nk dibandingkan dgn myza..kenapa saya x boleh setabah spt dy?? walaupun saya tau myza pn perit nk lalui semua tu tp dy x tunjukkan kelemahan diri dy..
saya kagum dan bangga ada seorang kawan yg tabah spt myza..


"myza! ko ajar aku erti ketabahan tanpa sedar...thanks myza ^_^"



myza kehilangan org yg dy cintai...


tp saya plak kehilangan kucing kesayangan saya..
waa~ saya rindu si gemok


p/s: sorry malam ni x betul ckit emosi..cuba sembunyikn kesedihan

sila like yea :D