aku kaya!


fuh~ banyakkn duit saya? krg nk x? nah amek lah kt gambar tu...haha
ini lah hasil usaha saya selama ni..titik peluh saya akhirnya berhasil jugak. segala dugaan,cabaran,kritikan saya tempuh dgn tenang..
ini lah berkat keteguhan dan kesungguhan saya...Alhamdulillah syukur pada Allah..
terima kasih kpd mereka2 yg memberi sokongan dan kepercayaan kpd saya..
saya terharu sgt3...huhu



aahhh~ peningnya kira duit ni..susah jugak kn jd BENDAHARI ni...haha
ok duit kt atas tu bukan saya punya...tu duit sewa rumah..haha pak aji x sabar nk dapat duit..
kena lah kutip awal2...
skrg duit tu dah bg kt pak aji...so kalau nk rompak pun sila rompak pak aji ek...
saya dah miskin balik....HAHA

sila like yea :D

5 comments:

Cik Bib said...[Reply to comment]

aiyak..baru nak rompak dia..
sekali kena tuka plan B lak rompak pak aji..adeh.

MyzaAli said...[Reply to comment]

aku bajet hasil bisnes kau lah! tipu tipuuu..^__^

apisv2 said...[Reply to comment]

amanah tuhhh

cinonex coreyan said...[Reply to comment]

banyk nye duet..nak singit..

meh la jenguk n follow.
http://cinonexcoreyan.blogspot.com/

SayaAnonymous said...[Reply to comment]

sori anon amik RM10 ye..banyak sangat duit kat sini..RM10 je..takpe kan? hehehehe..