yeah header blog baru lagi!


fuh kali ni mmg betul2 puas hati dgn hasil tangan saya..berjam2 lamanya mencari idea. akhirnya dapat jugak spt yg diidamkn..ngeh3!
sila beri tepukan utk saya...clap! clap! ^_^
ngee~ ok lah kn utk org yg x reti guna adobe ni sgt...

serius semangat mau tukar header sampai x sedar skrg dah pukul 4.40 pagi...
ok saya mau tidur dulu yea..boleh lah saya tidur dlm keadaan yg sgt puas hati ini..hehe

selamat malam korang~


p/s: oh yea ada org tegur gambar saya tu 'pecah'...saya mmg sengaja buat camtu
segan lah nk tunjuk asli punya...bukannya lawa pn saya ni...haha


sila like yea :D

7 comments:

black paper said...[Reply to comment]

nice header,,bguss !..
i just followed u,, ;)

atyn said...[Reply to comment]

@black paperthanks black paper ^_^
i'll follow u back

MéuzAngelo™ XXIII said...[Reply to comment]

gud job lah..!
nnt rajen2 la usya tutorial photoshop dlm internet..
cari photoshop effect yg mantop2.. pastu apply dalam header.. :)

anies anessa said...[Reply to comment]

nice one...
rajen btoi..

nurulezzah said...[Reply to comment]

comel! nti dah belaja adobe boleh edit lg best ;)

amin said...[Reply to comment]

wah! hijau gitu..hehe

Mknace said...[Reply to comment]

:):):) terbaeekkk!!!!