permulaan sem baru!

lama rasanya kn saya x update blog..biasalah minggu first daftar sem baru ni banyak kerja sikit. oh yea sem ni saya dok uma sewa lain..haha pindah uma sebelah je tp kali ni best. saya dok dgn kawan2 kos saya sendiri. 13 org semuanya sorang je kakak degree akaun. Alhamdulillah semuanya ok...sampai je uma sewa ni petang 2 jan terus kemas uma. nk mintak tolong housemate buat kerja pn senang. yela 1 member kn...hehe ok lah.

saya rasa syukur sgt dok dgn drg ni. 2 malam yg lepas ktrg ramai2 solat berjemaah,baca yassin dgn solat hajat. utk pendinding uma ni kn dah sebulan lebih tinggal kosong camtu je. risau lah jgk kn..krg paham2 jela sendiri. dok dgn drg ni mmg best lah...ada masa saya upload gambar member2 housemate saya ni. lepas solat jemaah semua ktrg ada bergambar tp agak x sesuai nk upload sbb ada yg x tutup aurat tambahan plak gambar giler2 semuanya...hehe

sem ni kelas saya free 2 hari...kira xde kelas hari isnin dgn rabu. wee~ bestnya..hope kelas hari khamis abes pukul 12. boleh balik awal...walaupun dah part 6 perangai nk balik awal tetap ada..HAHA

tapi kn..awal2 sem ni saya dah dapat 1 berita yg sgt3 sedih...X NAK GRAD KAT MACHANG!! waa~ nak grad kt shah alam jgk...kenapalah boleh lulus nk buat kt sini? dewan pro dah lah kecik. benci..x suka!! Datuk sahul sayang tolonglah tarik balik kelulusan tu....waa~ penuh mengharap ni


p/s: saya cukup x suka org doakn saya benda yg saya x suka..sila berwaspada dgn kata2 anda

sila like yea :D

2 comments:

zacky ~786~ said...[Reply to comment]

hehee.. xpe2 jgn sedeyh2 meyh.. xbaik tok kesihtan.. :P

syafiq ariffin said...[Reply to comment]

ala..gred kt mana2 pun sama jew..janji ley gred jgk..sabaq ya