isu gadis shawl!

semalam dunia blogger di gemparkn dgn 1 isu yg agak sensitif la jgk..
serius mmg gempak gak isu ni...haa~ dah tentu korang semua tau kn pasal isu shawl ni? ada ke yg still x tau lagi? aishh korang ni ketinggalan betul..hehe. haa sesiapa yg x tau lagi sila lah bukak ke blog lensarosak di entri
INI

bila baca entri brader ni agak terasa la jgk kn...tp cuma 1 jela yg x puas hati. si tuan blog ni mmg giler berani letak gambar si mangsa tanpa kebenaran. bila baca komen2 dr pembaca mmg major x puas hati pasal ni..tp ok lah si owner blog tu dah tukar gambar. eh tp kn? (erk terbanyak la 'tapi'2 ni) boleh ke si mangsa keadaan tu saman malu terhadap brader lensarosak ni? yela si brader tu dah memalukn mangsa di khalayak ramai (erk boleh ke guna di khalayak ramai tu kt alam siber ni? ahh ikut suka hati aku lah!)..mmg majoriti blogger2 kenal si mangsa tu. blogger terkenal kot!
adoi ni kes kawan saya lah ni saman malu2 ni...haha

pasal isu plak ni bg saya...err~ no komenlah sbb saya mmg x reti pn nk berfesyen2 shawl ni..
tudung 3 segi tu jela yg saya pakai...selendang pn pakai kdg2 yg simple2 punya. orang x reti berfesyen gitu lah....hahaha
nak buat camne orangnya pn mmg x lawa..so x payahlah kn nk berangan lawa2 ni..so jgn lah ada hati nk tackle saya ni....HAHA

sila like yea :D

1 comments:

Kodet said...[Reply to comment]

tudung yg simple is the best bg pndangan aku . Tudung Yuna nmpk mcm Indon ...tudung shawl nmpk terlebih kepada fesyen , so tudung biasa adalah lagi best dan menghindar dari fitnah ...

Entri Terkini :
Tips buat contest / Orang ramai join contest