semua nk wish saya pn nak jugak lah!


ok just nk wish selamat tahun baru je kt readers semua..
terima kasih sudi jenguk belog yg x best ni...bagi saya kata2 semangat,tunjuk ajar n semua lah
semoga tahun depan lebih baik dr yg sebelum ni..
mana2 yg tgh bersedih tu termasuk lah saya sekali..hope 2011 ni penuh dgn keceriaan plak..
jgn sedih2 lagi keyh...hehe

azam saya tahun depan ialah mau besarkn badan...
kpd housemate2 saya sila pastikn saya banyak makan yea sem depan...hahaha
hei bila dah nk masuk 21 tahun ni risau plak..lagi 2 tahun je
harap2 kata2 org tu x jadi kenyataan..

ok daa~
saya baru pas dgr bunyi bunga api la...haha ah! kecoh la ko tyn


utk awak: dah 3 tahun peristiwa tu berlalu...saya betul2 mintak maaf
harap awk dpt maafkn saya..harap jgk awk jaga diri elok2
sorry kalau saya menyepikn diri dr awk

sila like yea :D

2 comments: