aku sgt comel bila......!

sebelum korang nk termuntah baca tajuk ni sila baca entri ni sampai habis dulu...HARUS!! haha


td saya terbaca lah 1 status fb kawan saya kt kelantan tu gtw kt sana still hujan lagi...
x henti2 plak tu..musim monsun kn..ok saya dah dapat bayangkn keadaan camne..
oh no camne lah nk pergi kelas next week..erk nk habis cuti dah!! tidakkkk~ tp agak bersemangat sikit sbb last sem..wahaha suka uh nk habis dip dah
masa ni lah diri ini sgt teruji yela paham2 jela kn penyakit bila dah jadi superb senior ni..malas pergi kelas lagi2 katil mcm x benarkn bangun je...haha harap2 saya x jadi camtu. saya kn student rajin...bluekk *perasan gila ko tyn

dan bila berhujan ni alangkah comelnya saya berbaju hujan pergi kelas...haha sila muntah dgn statement saya ni
lagi2 yanyan dy sgt jeles dgn kecomelan saya...HAHA yan silalah akui kawan ko ni sgt comel orgnya..wa3
agak2 kalau saya pakai baju hujan pergi kelas ni boleh famous 1 uitm x?
haha sumpah lah kn


tgk lieda pn menyokong tau...dy sarankn saya pakai kaler kuning..


so saya nk pakai yg ni boleh?
cuba korang bayangkn saya yg comel ni pakai plak baju hujan kuning comel ni...
terkedek2 redah hujan ala2 filem bollywood tu..
yesss atyn bertambah comel!!

dah tentu bertambah famous punya lah 1 bukit ilmu tu..haha silap2 hari bulan

junior: kak senior nk add fb boleh?
saya: x boleh..gi follow blog akk tu

kejam x? mana ada kn..haa ni lah salah satu tektik nk tambahkn traffic blog..haha



p/s: jgn nk perasan lebih r tyn

sila like yea :D