kerana sms itu!

dah beberapa hari kn saya x update blog..ada jugak yg bertanya mana menghilan..
hurm sejak kebelakangan ni xtau lah kenapa asyik sakit kepala je..
stress?? mungkin ye kot tp ntah saya pn x dapat nk pastikn..
skrg ni pun still sakit kepala lagi tp gagahkn jgk nk update..hehe

sebab.....

saya baru dapat 1 msg ni

1 hari sy x msg awk x b'makna awk tiada dlm doa sy..
1 hari sy x mscall awk x b'makna awk luput dr ingatan sy..
sebab..
1 hari mengenali awk seabad masih terasa..=)


alololo~ sweettttnya kamu..
wahaha terus hilang sakit kepala ni..boleh lah camni asal saya sakit kepala je *awk tlg send msg terharu sikit...hahaha oh ngada2 bukan? ahh biar lah nk bermanja dgn dia jap..haha
dan disebabkn msg yg sweet tu lah saya terangau kejap...dan nasi goreng yg saya masak terhangus sikit...HAHA sungguh berbisa msg itu...ngee~
sejak kebelakangan ni jugak saya pn jarang msg dia..sebab tu kot dia rindu kt saya..
mula la send msg sweet nk suruh saya angau psl dia la tu..haha ok2 menjadi rahsia kita..
rahsia lah sgt kn dah publish kt blog ni bagai...HAHA

oh yea saya ada gtw kn saya ada nk buat business ni..baru hari ni stok sampai tp x boleh nk mulakn lagi kot..tunggu la dulu. saya nk catat semua dulu yg berkenaan biar nanti ada rujukan..wah gaya cm business women berjaya lak...haha

hopefully berhasillah business kecil2an saya..huhu ada lah jgk duit sampingan
ok lah ni je nk update..lain mood lain entri pulak yea..daa~

sila like yea :D