6 sebab saya sayang kawan saya!

x lengkapkan hidup kita tanpa kawan. bagaikn hidup kita ni x bererti..kawan ni jugak boleh dikatakan sbg corak kehidupan kita. kita perlulah cari kawan yg betul. bukan nk memilih sgt cuma kita kenalah cari kawan2 yg sesuai dgn kita. kalau kita salah pilih kawan yg boleh bawak kita kearah yg negatif..kemungkinan besar negatif lah kita. bila kita dah jumpa kawan yg sesuai dah tentulah kn perasaan sayang tu akan muncul..

saya pun sayangkn kawan2 saya..ukhwah yg terjalin sgt bererti bg saya. x kira lah kawan masa kecik2 dulu,tadika,sekolah rendah,sekolah menengah & uitm. x lupa jugak kawan2 kt alam maya ni..fs,ms,fb,ym & blogger. so kt bawah ni lah antara sebab2 kenapa saya sayang kawan2 saya..


maaf atas kesulitan yg berlaku..sila klik pd gambar utk tumbesaran..maaf yea~








ada lagi sebab2 yg lain tp cukuplah yg 6 ni dulu..
terima kasih krg atas persahabatan kita ni...
hope 1 hari nanti kita dpt berjumpa semula..rindu & sayang korang ^_^

sila like yea :D

0 comments: