cst production

sebenarnya dah lama nk update pasal cst ni..
haa siapa x kenalkn dgn cst production ni. team videographer yg makin melonjat naik skrg. video2 yg drg hasil mmg kualiti giler..best je tgk. yg uniknya drg hanya menggunakan dslr je. hebatkn!
siapa kata org melayu ketinggalan zaman..ni drg dah buktikn org melayu mampu berjaya dgn usaha sendiri. baru2 ni drg ada kuar kt remaja tv3...
boleh kira client2 drg terdiri drpd datuk2,datin2,artis2..senang kata org2 kaya lah.


salah seorang ahli cst ni ialah kawan saya..rifa'iee omar. saya kenal dy masa form 5 dulu tahun 2007. mula berkenalan di myspace. time tu seingat saya sekolah saya nk buat konsert nasyid. sekolah saya ada lah jemput beberapa sekolah lain utk bertanding. x sangka plak paie ni wakil dr sekolah tasik puteri. dy msg saya kt ms bertanyakn pasal konsert tu. ktrg ada lah jgk plan nk jumpa time konsert tu nanti tp disebabkn saya sekolah agama mmg susah nk bertegur laki perempuan ni. so saya just suruh dy cari saya. saya akan pakai baju warna hijau. baju tersebut saya pinjam baju yanyan...haha. masa lawan nasyid persahabatan tu semangat tau saya duduk depan supaya dy boleh nampak saya..haha. nasib baik lah paie nampak gk tp betul ke paie nampak ni? x salah org ke paie? sbb ramai lagi yg pakai baju warna hijau time tu..haha


boleh plak masa tu paie pergi tanya dak junior pasal saya..x pasal2 "wah fatin mesti famous kn kt sekolah?" ingat lagi paie cakap time tu..haha buat lawak jela paie ni. x famous mana pn maybe sbb ktrg sekolah berasrama so kenallah jgk junior dgn senior ni tp skrg ni paie dah famous. macam artis pun ada..ok paie sila terima kenyataan ini! hehe..
kebetulan plak paie 1 sekolah dgn kawan baik saya masa sekolah rendah dulu..zarith. so paie lah kdg2 jd org tgh saya utk bertanyakn kaba si zarith ni. yela dulu saya keliru dgn no zarith. asyik tukar je..haha eleh ko pn sama je tyn!!

selama yg saya kenal paie wlpn hanya melalui ms,fb,ym,phone...dy mmg baik orgnya. sgt hardworking dan komitted dlm buat segala kerja. so entry ni saya just nk cakap kt paie..

1) kalau kita jumpa nanti ajar lah fatin main bowling dgn cara guna dslr ni ek free je tau xde caj2 tambahan ni..hehe (ops bukan kuar berdua je dgn zarith sekali tau)
2) alang2 dah jumpa tu belanja lah fatin dgn zarith sekali ek...haha (kejam2)
3) semoga murah rezeki selalu x kira lah dlm bidang videographer or nasyid..paie mmg berbakat
4) cepat2 kumpul duit..pastu kawen! jgn lupa jemput fatin..haha
5) sorry pasal kakak sedara fatin x jadi nk guna khidmat abg paie tu fatin x gtw...terlupa!! (perkara utama nk gtw..haha)


ok lah cukup lah kot kang kalau lebih2 habis kena serang dgn awek dy...haha. kami hanya kawan biasa. x lebih dr itu..huhu


ni lah video group paie masa lawan nasyid dulu..
suka lagu ni..loooikee ^_^

kalau krg nk tau dgn lebih terperinci pasal cst ni bolehlah lawati fb drg cst production
bolehlah krg tgk sendiri video2 hasil cst ni..mmg gempak seyh..huhu sesiapa nk guna khidmat cst ni sediakn lah duit banyak2. kualiti video baik dah tentu mahalkn. bak kata paie "jgn terkejut dgn harga dy"
haa kalau dah ahli cst sendiri cakap camtu so mmg mahal lah...x silap 2 ribu ke atas kot pakej2 dy..err~ betul x paie?

ok lah setakat ni jela..hope cst terus tingkatkn prestasi drg. berbangga dgn kejayaan anak melayu sendiri ^_^

kawan biarlah beribu, bercinta biarlah satu

sila like yea :D

0 comments: