oh lelaki berjambang seksi?!

betul ke org kata lelaki berjambang ni seksi? lebih macho,matang dan gagah? satu kajian yg dijalankn ke atas wanita britain..mereka mengatakan lelaki sekarang tidak perlu mencukur jambang dgn bersih kerana wanita mudah tertarik dgn lelaki yg menyimpan jambang.err kalau jambang macam mamak tu seksi jgk ke? aaa~ x sanggup melihatnya. apa yg seksinya ek? ada x lelaki yg nak explain psl keseksian berjambang ni??

oh no! itu wanita britain...saya x suka lelaki berjambang ni. saya tgk kt 1 forum ni mostly perempuan x berapa suka dgn lelaki berjambang ni tp depend pd orang tu jgk lah kan. bg saya cukup lah sikit2..nipis2. xperlu lah tebal. mmg lelaki berjambang ni biasanya nampaklah kelelakian sebenar drg berbanding dgn lelaki yg tidak bermisai or berjanggut tp kalau licin bersih saya lagi suka..haha. yela nampak lagi kemas.


kalau macam jambang zizan ni...ah reject!!!! terus terang saya cakap mmg x suka. macam x pandai nk uruskn diri sendiri. xde penjagaan diri yg baik. respon yg perempuan selalu akan berikan ialah "geli uh". saya tau lah saya kn perempuan..haha tp ada jgk kot perempuan yg suka. x salah kalau nk simpan jambang sekalipun tp kenalah jaga dgn rapi. kalau x anda akan dicop sbg seorang yg x terurus..seolah2 x ada pendirian hidup. ok itu hanyalah pendapat saya. kalau x puas hati..sendiri2 lah yea. lain org lain pandangannya..huhu

ada setengah lelaki mmg sesuai ada misai,janggut dan seangkatannya. ada jgk muka dy x berapa sesuai. kalau nak tau sesuai dgn krg ke x..try lah tanya pendapat kt kawan2 perempuan krg.


dulu masa kecik selalu lari drpd cium pipi ayah saya..haha bukan x nak cium. ayah saya cukur x habislah. alasan yg selalu saya gunakan "x nak cium sakit" yela tajam uh..kalau kena cium jgk pun saya akan cium cepat2. ayah saya gelakkan je. thats why lah saya x berapa suka lelaki berjambang....haha

sila like yea :D

4 comments:

Nieyoot :) said...[Reply to comment]

nieya pun same. kureng suka.
hehe :)

Azuan said...[Reply to comment]

hahaa..tajam sangat ke..

CONNIE said...[Reply to comment]

semua org ade citarasa sendiri. kesian zizan jd gambar hiasan kt sini :P

agaknya zizan da jemu di gelar lelaki jambu kot. tu pasal die simpan jambang gitu .

Miss Fireflies said...[Reply to comment]

errkk tak suke yg berbulu2 bagai..lalala...ahaha