awasi bibik anda! [18x]

ops terseksi pulak!


Seorang suami pulang ke rumah selepas kerja. Dari kejauhan dia dengar
suara isterinya menengking pembantu rumah Indonesia. Isterinya
marah-marah kerana seluar dalam mahalnya hilang.

"Alah.... setakat sehelai tu, nanti saya ganti balik. Apa yang nak
bising-bising macam debat perdana," kata si suami.

Balas isterinya, "Kalau sehelai tak apa bang, ini dah sepuluh helai.
Abang nak saya diamkan lagi? Ini mesti kerja budak ni!"

Terperanjat, suami mahukan kebenaran. Dengan tegas dia bertanya kepada
pembantu Indonesianya, "Kamu jangan cakap bohong! Kamu ambil atau
tidak seluar dalam Ibu? Cakap yang benar!"

Maka dengan terketar-ketar pembantu Indonesia itu menjawab dalam pelat
Yogyakarta, "Tidak pak, saya tidak ambil pak. Bapak sendiri tahu, saya tidak pakei seluar dalam kan?"

sila like yea :D

4 comments:

akuanakpahang said...[Reply to comment]

Salam, kantoi jugak bibik tak suka pakai suar dalam yek :)Jom Jalan-jalan ke Pahang "Tak kenal, maka tak cinta"

Faiz said...[Reply to comment]

salu gak bce lawak nie..hehe

p/s: thanks atyn follow blog sy..sebagai balasan, sy dh letak blog ini kt ruang follower kt blog sy..=)

****KLIK ENTRI TERKINI DISINI****

****KLIK ENTRI TERHANGAT DISINI****

cik zaza said...[Reply to comment]

hahaha..amek ko kantoi sndiri.. xD

Lieyda said...[Reply to comment]

haha.lawak dowh