frame itu!

sudah berapa minggu formspring saya sunyi sepi tanpa soalan. baru malam tadi muncul soalan2 dr mereka. saya tersentuh dgn 1 soalan ni..
klik pd gambar utk pembesaran

ada apa dgn frame itu?
ouh yea saya dpt hadiah frame tu masa birthday saya ..tahun 2006 dulu. time tu saya masih berumur 16 tahun. hadiah tu dr seseorang yg saya sayang wlpn ktrg xde pertalian darah tp saya ikhlas terima dy dlm hidup tp x tau lah camne plak bg dy. saya x paksa utk dy terima saya sebaik mungkin. apa2 pun serah pd dy.


wlpn bg dy hadiah yg dy bg saya x seberapa sampaikn sanggup utk beli hadiah lain yg lebih berharga utk saya tp bg saya ianya sgt bernilai wlpn frame tu hanya lah berapa ringgit je. x perlu hadiah yg mahal2 cukup lah ianya ikhlas dr si pemberi. lagi si pemberi tu org yg saya sayang..


(bukan frame sebenar hanya sekadar hiasan)

sampai skrg saya masih simpan dgn elok frame tu dan nk lebih bermakna lagi saya letak gambar saya bersama si pemberi kt frame tu..selalu jugak saya bawa frame tu bersama. wlpn frame tu menegak..gambar plak melintang..saya tetap letakkn jgk gambar tu. ramai jgk bertanya kenapa letak gambar x betul tp saya biarkn je.bila perasaan rindu tu muncul boleh lah saya tatap gambar tu..
tp camne pun berharganya frame tu..berharga lagi ukhwah yg terbina antara saya dgn si pemberi wlpn semua itu hanya lah tinggal kenangan.

terima kasih awak hadiahkan saya frame ni
2005-2007


sila like yea :D