pagi 18 dis itu!

baru entry lepas psl seorang junior saya kembali ke rahmatullah dan skrg ni nenek saya pula.
pagi2 subuh td selesai je solat subuh abah dpt call dr mak long..kemudian ibu plak dpt msg dr zikri gtw psl nenek. terus ktrg bergegas ke johor. ikutkn hari ni merupakan hari yg gembira. kakak sepupu saya kawen. tambahan plak sedara-mara saya belah kedah sume dtg kenduri tu tp terpaksa cancel. x dapat jumpa drg..tentu meriah je majlis.

td ibu call pak teh (kot)..pak teh gtw sume sedara ada lagi. tgh tgk bola ramai2..wuu~ tentu best kn tp nk buat camne urusan kt johor ni lagi penting. tp camne pun kami sekeluarga x sempat tgk arwah buat kali terakhir. org kg sini mmg jenis settlekn dgn cepat. ktrg hanya lambat 45 minit. mmg sedih sgt3...yg paling sedih dah tentu ayah saya. mmg rushing ktrg balik kg. ayah saya plak stok bawak 160 km/s je gara2 nk kejar masa sbb mak long gtw klu pukul 11-12 x sampai lagi drg nk teruskn je tp pukul 11 org kg dah suruh berarak pergi kubur. X BOLEH KE TUNGGU????
sedih sgt3..ktrg hanya mampu bacakn yassin di pusara nenek saya.


lepas ni dah x ada org yg saya nk pimpin tangan musim raya nt!
lepas ni dah x ada org yg nk pesan suruh saya beli serunding kt kelantan!


p/s: update dgn perasaan xde mood

sila like yea :D

0 comments: