demam!


dah masuk 3 hari saya demam..bila lah nk baik ni. dah demam tu sekali dgn pakej2 dy dtg..pening+batuk+sakit tekak. adeh~ xpe2 tu petanda dosa kecil di ampunkn..terima kasih Allah
tp kn nak tidur pn susah batuk2 ni. strepsils dah 2 paket habis ni. ubat batuk cap ibu dan anak yg saya belikn utk abg x pasal2 saya yg habis kn.
gara2 kena hujan kot hari tu..tu lah dia dah suruh tunggu tp degil nk pergi jugak..hee~ x sampai hati lah tgk dy je yg berhujan. kering sama2 basah pn sama2 lah..hehe

baru ingat nk blogging balik tp bila dah demam ni xde mood sgt. nanti2 la yea aktif berblogging balik. err~ tp x tau bila..ahad ni dah start busy kena tolong kazen lak. 18 dis ni kenduri kawen dy..huhu sbg sepupu kena lah tolong kn.

*************************

oh yea..saya dpt award dr syazwan akid..

hee versatile ke? apa2 pun thanks akid^_^
sebenarnya ramai yg tag saya award2 ni..cuma x masukkn je. maaf yea korang..saya ni kdg2 lupa. skrg ni saya plak mau tag org..

sila like yea :D

4 comments:

EMMA said...[Reply to comment]

skarang musim demam kowt..kitorang dlm bilik nie gilir2 demam =)

lynn angel said...[Reply to comment]

kesian dia demam.. semoga cepat sembuh yer.. salam kunjung dr sy.. :)

atyn said...[Reply to comment]

@EMMA2la..musim ujan kn skg..cuaca x menentu..
wow kire cm masing2 amek no giliran la ek..hehe;P

atyn said...[Reply to comment]

@lynn angelterima kasih lynn ;D