result kuar?


sunyi sepi je belog den ni sejak kebelakangan ni. update pn da jarang2 kn. agak2 ada yg rindu entry saya x? oh sumpah lah ada kn..HAHA
banyak je cerita yg nk di updatekn tp sifat malas tu datang lah..adeh. aktiviti blogwalking pn da kurang skrg ni..malas! malas! malas!
tgk2 perbezaan yg ketara bukan? fuhh

pagi td saya dpt 1 call dr kawan saya..hani zainalid. dy ni jela kawan saya yg slalu call uma saya..hehe. at least ada jugak la kn org nk call saya pakai tepon uma ni. zaman x ada hp lagi slalu je "akk de org tepon" tp skrg da jarang kedengaran. pagi td kedengaran jeritan itu berulang.

h: ko da check result?
s: belum. kuar esok kn?
h: aku check td dah boleh
s: camne result? ok?
h: ok2..capai target

oh hani..lembut+happy betul suara ko. anwy tahniah kawan ^_^
hai risau plak result saya ni..hope ok jugak lah dpt cecah target saya tu..debar2
tp bila bukak je button result tu menghilangkn diri..wa3 x kasi check la tu..
xpe lah tgu jela esok..penat suda tekan refresh ni. ada org kata result yg kuar tu x official tp xtau la betul ke x. takut org dengki2 ni x dpt nk check result tu kuarkn statement yg kurang menyenangkan. mana tau kn?
kpd mereka yg dah berjaya check tu n dpt result yg gempak..tahniah yea saya ucapkn

sila like yea :D