luangkn masa bersama!


hoho semalam baru dpt tgk rapunzel ni. krg mesti da tgk kn? ok saya je yg lewat tgk..tp xpela yg penting tgk dgn seseorang..ngee~ ^_^
hajat nk tgk ngangkung tp kol 6 plak tayangan dy..so yg terdekat cerita kartun ni je..
ok jugak la kn..haha siyes lawak giler cerita ni..x henti2 gelak. ok tipu jek gila ko gelak 2 jam x henti2..

terima kasih awak belanja saya..next time saya plak keyh? ingat deal kita...ngee~
terima kasih awak sudi teman saya pergi beli tiket nk pergi perak ahad ni..
terima kasih awak ajar saya maksud simbol2 baru tu wlpn ianya x masuk akal..haha
terima kasih awak sudi luangkn masa utk saya...wah romantik x ayat? hehe

oh yea..ahad ni 1st time saya naik tren laju pergi ipoh tu..kaunter dy bukan main lagi. teragak2 gk nk masuk..haha tp kn tiket dy cm resit biasa jek..aishh jgn terbuang sudah la..

sila like yea :D

8 comments:

EMMA said...[Reply to comment]

hihi..sama la kita baru tgok cter nie.. :)

pN.rOs said...[Reply to comment]

nak tengok criter ni gak huhu

azimahrazak said...[Reply to comment]

so sweet.. atyn da berpunya ea?bgusnya :)

p/s: jgn cuba tengok ngangkung..ehhe

deem said...[Reply to comment]

rapunzel belum g tgk...ngangkung lagi la belum...waaaa!!!!so sad :'(

atyn said...[Reply to comment]

@EMMAbest kn emma cite 2..ley hlg kn stress..hehe

atyn said...[Reply to comment]

@pN.rOsg tgk cpt sblm tayangan dy tutup..hehe

atyn said...[Reply to comment]

@azimahrazakhee~ no komen lah..maybe bru teman mesra;)

ala nk tgk cite 2...

atyn said...[Reply to comment]

@deemjom pakat ramai2 gi tgk..hee;P