hipokrit!!

hipokrit?

korang tau apa maksud 3 suku kata ni? bunyi macam 'keras' je kan mesti maksudnya keras jugak. mengikut kamus dewan hipokrit bermaksud "org yg berpura2 berkelakuan baik,memperlihatkan keadaan diri yg berlainan dari yg sebenarnya"

YA, saya mmg hipokrit orgnya...puas hati!! ok itu penilaian org terhadap..saya terima
mmg sukar utk kita cerminkan diri kita sendiri so org2 disekeliling lah cermin utk diri kita..
tipu lah kalau seseorang tu mengaku "aku bukan hipokrit"
sgt3 lah x boleh dipercayai. rata2 org akan ada sifat hipokrit ni dalam diri. jangan lah ko kata ko x pernah mengata belakang. jangan lah ko kata ko bersikap jujur terhadap semua perkara. bohong semua tu!!

mmg sifat hipokrit kita amat lah x suka kn...tp percaya atau tidak kita x kan terlepas dengan sifat hipokrit wlpn ianya hal kecik je
kalau korang x pernah mengata belakang, x pernah tipu orang demi menjaga hati dy atau korang ni mmg seorang yg JUJUR..ok saya percaya korang bukan seorang yg hipokrit

ok ni hanya lah pendapat umum saya..x ada kaitan yg hidup atau mati!!
saya jgk nk minta maaf kt sesiapa yg terasa dgn post2 saya sebelum ni..itu hanya lah pemerhatian saya terhadap org di sekeliling saya. x ada niat utk memburukkan sesiapa..
ianya UMUM ok!!
Blogger Templates


sila like yea :D

7 comments:

~hAKim ZaiLAn~ said...[Reply to comment]

saya sokong!!!!

atyn said...[Reply to comment]

@~hAKim ZaiLAn~hee thanks;)

syazwan akid said...[Reply to comment]

buat je khas utk seseorg :)

atyn said...[Reply to comment]

@syazwan akidxnak la specific kt mne2 pihak..kang xpsl2 gdo..
xsuke la gdo2 ni..biar jela nk kta kte ni hpkrit ke pe..jnji kte bhgia gan hdup kite...hahaha

miss said...[Reply to comment]

rmai yg hipokrit sbb nk tunjuk diri dia bgs..mmg xde org yg xhipokrit

nway, anda tlh di tag :)

Ain Zulaikha said...[Reply to comment]

ye, sy sangat benci orang hipokrit.. bkn tu je.. sometimes kita perlu jgk jadi hipokrit supaya tak kena pijak kepala..

mira.una said...[Reply to comment]

btolbtolbtol
saye juge hippo concrit
haha :)