kak ana kawen!


28 nov lepas dpt jemputan dr kembar ili ke majlis kenduri perkahwinan kakak drg..kak ana
kak ana ni plk senior ktrg masa kt samer dulu batch 2003..wuu~ terharu dpt jemputan tu..
so plan lah dgn hana n yan..konvoi lah ktrg 2 kete..
macam biasa lah tugas saya dgn hana amek2 org ni memandangkn ktrg b'2 je ada kete so apa salahnya amek kwn2 ktrg..
plan kol 11 gerak gi uma hana dulu tp punya lah semangat 9 lebih da siap tau..wa3!! cuma belum pakai tudung jek..
dipendekkn cerita lepas gi uma yan ktrg berpecah amek penumpang masing2..penumpang saya x lain x bukan nas,aidil munir dan hazwan razak..oh bru ingat nk b'2 je dgn wan tp ada gangguan ish sebok je krg...HAHA xde lah gurau jek
kiranya wan lah penunjuk jalan ktrg nk gi kenduri tu memandangkn area2 uma dy..da tentu la dy tau..hehe

so ni la gambar yg ada sepanjang gi kenduri tu..sgt3 lah ciput je gambar...haha

hazwan & aidil

hana & saya

idham & yan
(next kenduri lak ni..haha)

nasrullah

bersama kembar ili
(haa cuba teka mana adik? mana kakak?)

bajet lepas kenduri nk pegi lepak2 kat empangan batu..saja jalan2 tp keadaan x mengizinkn
ujan sgt lebat..so sume stok balik uma masing2 je..sob~ sedih jek
xpela..next time boleh pegi sana..
anyway tahniah utk kak ana! semoga kekal ke akhir hayat ^_^
Blogger Templates



sila like yea :D

7 comments:

.hana. said...[Reply to comment]

ohhh aku sungguh tombamm~
tp xpe, sesungguhnya tombam itu comel! haha~ ;PPP

Twinx said...[Reply to comment]

haha..maybe yan the next..:P

atyn said...[Reply to comment]

@.hana.aku pn da tembam skg...waa~

atyn said...[Reply to comment]

@Twinxyeahh..hrp2 drg de d'pnjgkn jodoh..yan kawen cpt2 tau!

Twinx said...[Reply to comment]

xpe hana..kita sama2 tembam..kurus sgt pun xcomey..haha..

atyn: insya-Allah,ada jodoh xkemana

nas said...[Reply to comment]

dah2 . jgn gaduh2 . nnti time ku kahwin dgn anak photographer ku jemput kalian . hahaha . -nas-

sky_neutron90 said...[Reply to comment]

skali lg ak nk bgtaw ko nas ank photographer da bpye.. haha