aku blogger...so what???

lagi sekali join segmen abg ben..hehe tgh bosan ni so update lah blog jap. saya suka blog abg ben..dy srg blogger yg x kedekut ilmu. salu bg tips dan nasihat kpd blogger2 lain. segmen kali lain sikit..mcm kena buat karangan lak..tp ok lah boleh merapu sikit..haha

latarbelakang tuan blog?

nama: nur fatin akmal
umur: 20
pendidikan: uitm kelantan
bidang: pengajian perniagaan
status: x kawen lagi..haha
asal: kuala lumpur

Pendapat mengenai dunia blog?

masa saya mula2 join blog ni saya x tau langsung yg dunia blog ni luas rupanya. yela masa tu saya yg buat entry..saya sendiri la yg baca. follower pun hanya kawan2 saya je tp sekarang baru saya tau bahawa dunia blog ni sgt meluas. x sangka ramai jgk blogger2 diluar sana. setiap hari saya makin seronok berblogging. kawan2 blogger pun semakin ramai yg saya kenal. dpt la jgk tambahkn kenalan sambil2 tu boleh baca entry drg. ada yg bercerita psl aktiviti drg,informasi,tutorial,video lawak dan macam2 lagi lah. senang cerita x de batasan lah dunia blog.."semakin luas perjalanan blogwalking,semakin luas ilmu di dada" boleh camtu? hehe

Sepanjang anda menjadi blogger, apakah perkara positif dan negatif yg pernah anda alami?

saya rasa positif lebih byk drpd negatif. yela melalui blogging ni kita dpt berkongsi ilmu dgn blogger2 lain. x pun bila seseorang tu post entry gtw yg dy sdg exam...then blogger2 lain yg bertandang ke blog dy wish good luck sume..da tentu lah boleh naikkn semangat kita kn? cth saya sendiri entry "aku excident" ramaiyg sangkakn excident tu betul2 terjadi wlpn ia hanya lah mimpi. ada blogger yg memberi nasihat kt saya suruh hati2 drive kete. saya rasa terharu sgt x sangka ada yg prihatin terhadap saya. so menunjukkn blogger2 ni baik2 orgnya..amek berat ttg blogger lain. kalau negatif tu Alhamdulillah saya x pernah lagi kena serangan anonymous..harap xde lah

apakah blog ini hanya mencari nama/glamour?

ohoo~ tidak sama sekali...saya tulis blog ni hanya utk mengisi masa lapang saya. bercerita apa yg berlaku kt diri saya, pengalaman ataupn berkongsi maklumat yg saya tau. nk kejar populariti xde lah..saya bukannya artis pn

banggakah anda menjadi blogger?

hehe kdg2 tu rasa bangga lah jgk sbb kawan2 saya x ramai yg ada blog ni. kdg2 tu bila tgk ada org like entry saya rasa happy sgt3..tu belum lagi yg komen2 tp xde lah terlalu membangga pn cuma saya rasa puas hati jgk lah bila ada org yg sudi baca entry saya yg nth apa2 ni. bila dpt pujian dr blogger2 lain rasa wow blink2~ bagaikn ada blusher semulajadi di pipi saya ni...haha


mari sama2 majukn dunia blogging

Blogger Templates


sila like yea :D

7 comments:

a n a s t a s y e a said...[Reply to comment]

Dunia blog memang luas .. ada yang baik dan ada yg buruk. =)

James Buns said...[Reply to comment]

ah...baru ku tahu..kasih mu hanya utk abg ben.

bukan i..dem dem!

atyn said...[Reply to comment]

@a n a s t a s y e ayup tol 2..apa2 pn kita amk yg positif jek..hehe

atyn said...[Reply to comment]

@James Bunsoh ayat nk frust je...haha

Azza Firza said...[Reply to comment]

salam blogger, teruskan brblogging yaa, datang dari segmen abg ben, jemput ke blog buruk saya jugak ea (:

Hishyamuddin said...[Reply to comment]

majulah blogger dari uitm.heh3

penaberkala said...[Reply to comment]

selamat berblogging
uitm kelate ruponye

definitely, blogging is the best