berakhir suda!

menjawab tag dr miss yanyan..ada ke patt tag time tgh exam..so skg da abes ni kena la jawab..x jawab nt yan belasah saya..jgn main2 dgn budak itu ..HAHA

1. http://yanyanthecumel.blogspot.com di mata kalian..blog aku ler tu..
(belum tengok, sila blogwalking.)
oh blog si yan ni byk cerita psl story kife dy sendiri..baru2 ni dy tukar lyts baru tp kn
blog dy BOIKOT saya uh!! x ley komen kt chatbox ni..sob~ sadis je

2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
nama blog kisah merapu sbb kdg2 saya ni lebih suka merapu bila
penyakit 'menggongness' menyerang diri ku..

3. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.
litarkehidupan.blogspot.com!
oh asalnya nama blog saya "life,love,friendship" bg saya 3 term ni mmg ada
dlm kehidupan seharian kita kn kn..so saya letak la url blog saya litarkehidupan..
m'gisahkn life saya sendiri

4. apakah method dalam penulisan blog anda.
erk! merapu jela kot tp kdg2 serius..hoho

5. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang blog sendiri cantik tp.merendahkan diri).
jeles sgt3..tp saya ni x pandai nk edit2 cm drg
so bangga jela dgn k'kreatifan sendiri..hukhuk

6. bilakah blog anda diwujudkan.
6 jan 2009..

7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda?
meera faza rais!
sbb dy yg suh saya buat blog ni..

8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini.
ryna,echa,ieya,esya,niniey


*************************
soalannya :
1. http://litarkehidupan.blogspot.com di mata kalian..blog aku ler tu..
(belum tengok, sila blogwalking.)
2. nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
3. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.
4. apakah method dalam penulisan blog anda.
5. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang
blog sendiri cantik tp.merendahkan diri).
6. bilakah blog anda diwujudkan.
7. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda?
8. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini.
Blogger Templates

sila like yea :D