terima kasih

td usha blog nana de entry khas utk follower dy..
t'gerak hati nk tgk follower sendiri..


erk! da cecah 99..terima kamu sume sudi support beloG merapu saya ni..
insyallah cuti sem ni saya akn balas kunjungan anda sume..
skg ni bz dgn final exam..huhu
de yg b'tanya "nape post2 ko wt m/s? diary ko ek?"
yup..ley d'katakn camtu jgk la..saya anggap beloG ni s'olah2 teman baik saya sendiri..
de saja crite yg nk d'kongsikn atau info ttg apa2 skali pn saya nk b'crite dgn beloG saya ni..
wlpn x kan dpt respon tp respon dr p'gunjung2 beloG buatkn saya hepi sgt..
saya ni xde la hebat dlm b'blogging..masih perbaiki skill lagi..
kdg2 bila saya ase sgt sedih..saya akan perbaiki beloG saya...cari layouts yg ceria2..
s'olah2 'teman baik' saya ni sdg cuba gembirakn saya wlpn saya sendiri yg m'ceriakn beloG merapau ni..
yela! bila saya tgk beloG saya lawa n ceria..perasaan sedih tu akan hilang ckit..x gitu?
ni bg saya la..x tau la yg lain2 camne kn..hehe

ok lah! saya nk sambung study jap..next paper killer subject punya..huhu
cuak sgt3..doakn saya yea ^_^

agak2 sape la follower ke 100 saya ek..hehe
Blogger Templates

sila like yea :D

0 comments: