kesedihan yg dipendamkan!

opss~ kisah trip tu x abes agi..
masa trip tu saya b'pluang jumpa member baik saya..wuu~
sekian lama x jumpa kn..rindu lak tp hajat nk jumpa member yg agi lama
RABIATUL ADAWIAH CHE SOH
x kesampaian..dy bz gan lakonan filem jepun dy..huk3
so jumpa ieya saja la..thanks to her coz jemput saya di intekma ^_^



********************

haa~ blek dr trip tu kn saya terus blek uma..x ikut drg blek machang sama2
t'paksa la saya ponteng 1 ari...kirenya kelas ari ahad saya x gi langsung la..
bukan niat nk ponteng cmtu je..surat saya lupa nk bagi kt lecturer plus lupa nk gtw sal saya x dpt dtg kelas ari ahad tu..
saya blek pn b'sebab..yela parent saya nk gi haji 13 oct lepas..
nk blek time tu mmg x dpt..test b'deret2 menanti..
jadi da alang2 gi kl..saya blek la jap..x sedap hati lak kn klu x blek..
agi2 saya ni manja..ok fine! saya akui..

blek je machang..dpt tau kena potong 1 markah sbb x gi kelas..
erm~ xpela..redha jela...bg saya parent saya agi penting..
soal markah tu saya akn cuba cover blek time final nt..pray for me yea ^_^


13 oct tu...saya sempat call mak saya sebelum berlepas..
wuu~ sedih je hati ni x dpt nk ikut antar..mmg x dpt tahan sebak..airmata ni laju je kuar..
saya da x pedulikn org tgk..huhu da la kt kedai makan time tu..
kawan lak de yg b'tanya "x sedih ke x dpt antar mak ayah ko?"
siyesly saya diamkn diri je..tahan dr nages..x nk org tau kesedihan saya ni..
tiba2 saya t'pikir "sape nk bg semangat kt saya sepanjang final exam ni?"
salunya mak saya la yg saya akn call..luahkn masalah saya tp nk call kt arab tu..mahalnya
hopefully saya dpt tabah...n semangat tu tetap de wlpn saya percaya mak ayah saya tgh mendoakn kejayaan saya kt sana



sila like yea :D

0 comments: