khas utk myza!

entry ni khas utk sahabat saya..



saya masih ingat agi masa dy mula jejaki samer taun 2006. dy bru je b'pindah ke skola saya..
ustazah zaimah de inform kt ktrg yg ktrg bakal dpt srg kawan bru dr skola kiblah..
den kawan bru tu ialah sharifah hamizah a.k.a myza..

malam pertama
(ops! sila jgn blue ok!!!) dy kt samer..saya amek pluang b'kenalan gan dy..
wah! byk ckp gk si myza ni...best lak borak gan dy cm da kenal lama jek..HEHE

yup dy srg yg periang,friendly n cun tu..best b'kawan gan dy ni

mcm2 cite gk la ktrg borak malam tu..



walau cmne pn gembiranya org tu didepan kita..kita x tau apa yg cuba disembunyi oleh org tu..
t'masuk la si myza ni..
bru2 ni sesuatu t'jdi kt dy...Allah lbh sayangkn org yg dy sayang..

tp saya tau dy srg yg kuat..yg mampu hadapi segala ujian dr Allah..

masa saya tau ttg arwah..seolah2 saya jgk turut t'ase kehilangan tu..laju je air mata ni kuar..

t'ase nk je blek kl tyme tu brda disisi dy tp saya jauh kt kelantan x dpt nk blek..hanya doa je yg mampu saya sedekah n berharap myza dpt tabahkn hati dy..



utk myza: beb! aku tau ko kuat..ko tabahkn hati ek jgn la disimpan prsaan ko tu..luahkn je kt kawan2 ko t'msk aku..
ktrg sume sntiasa de tuk ko..ko nk cntct aku tiap2 ari pn..cntct jela

ko nk kaco aku tgh2 mlm pn..kaco la..aku kn sggup m'lyn krnh ko tu...HEHE
asalkn tu dpt gmbirakn hati ko tu keyh...
sayang ko ketat2 lorh ^_^v



kn saya da kata kawan saya ni cun!!



kalau 1 ari awak nk nages,gtw saya..saya x janji nk buat awak t'senyum
tp saya boleh nages b'sama awak,
kalau 1 ari awak ada masalah,gtw saya..saya x janji nk bagi awak penyelesaian
tp awak boleh kongsi dgn saya,
kalau 1 ari awak mahu b'jalan pergi,gtw saya..saya x janji utk halang awak pergi
tp saya boleh b'jalan b'sama awak,
kalau 1 ari awak perlukan saya,& saya tiada..mgkin krn saya DAH pergi
tp ingatlah saya tetap ada disisi awak


Blogger Templates

sila like yea :D

4 comments:

myzaAli said...[Reply to comment]

atyn ko jgn wat aku nages lah!
owh rindu masa alu baru masuk dlu..mcm siput ak nk folow cara korg..HEHE..

atyn thnks tuk enty menyayat ati aku ni..sy ko tyn.nt ak kcau ko slalu jgn marah lak nas tu..HEHe

atyn said...[Reply to comment]

myza: ko la spe suh wt entry bg ak sdih..
ni ak bls blek..nk bg ko tharu...haha
xpe2..ko kaco je..ak no hal larh;DD
oit2..nme nas gk ko kaitkn...haha

Amar Amirah said...[Reply to comment]

hye atyn...:)
saya kenal kawan awak tu..through blogging...she's a nice girl..and saya pun sedih jugak dengan apa yg menimpa dia....but she's sure a tough girl!:D

atyn said...[Reply to comment]

amar: sy pn tau blog awk dr myza gk..hee;P
yup2 dy mmg kuat orgnye..
stunk girl la katakn..hehe