shopping di kb mall!

jumaat lepas saya gi shopping...wee~

sbnrnye x pikir pn nk shopping2 ni...asalnya nk cari buku HR je..
den member baik kuh izzah ajak gi kb..HEE~ pe agi follow la kn..
si izzah ni tibe2 ngidam sgt nk makan piza...
wah! bru je smlm sblm tu saya makan KFC...ala post saya yg lepas ni..
adoi~ byknye b'belanja mgu ni...tidak~ kne kawal blek da..
en.ayah bg duit cukup2 utk sampai cuti raya ni...aish~ b'jimat la nampaknya

da alang2 gi KB Mall tu..b'jalan lak gan org yg kuat shopping..
haiya~ mmg letih la..
oleh krn penat m'nunggu si housemate izzah pilih kasut..
x pasal2 saya yg sdg k'boringan b'jalan2 la di sekitar kedai yg b'dekatan gan vincci..
t'jumpa 1 wedgas yg sgt b'kenan di hati...
pggil izzah utk tnya p'dapat...she said cun je!!..so "kak! bg kasut ni ek"
harga asal rm69.90...den de sale bape nth...dpt la rm55.70 kot!
adoi~ kang da susah b'jalan gan org kuat shopping ni...semangat drg b'alih kt org lain lak...HAHA
agk bape minit m'mikirkn patut ke x beli wedgas ni...klu xbeli x sedap hati lak asek t'ingat wedgas ni jek..wa3!!

after bayar wedgas tu bru saya sms en.ayah...
"abah! akk beli kasut utk raya tau rm56..hehe"
harap2 en.ayah paham kerenah ank dara dy yg srg ni...ala~ pn.ibu salu je minta en.ayah beli kasut...
si anak pn nk gk...HEHE

ni la wedgas yg b'kenan di hati...HEHE


after that...ktrg pn gi la makan piza lak..
p'kenankn ngidam si izzah tu..tp senyap2 saya sms izzah..
"beb! gne duit ko dlu piza ni...duit aku x cukup"
HAHA totally she very understanding bahawa duit saya cukup2 nk beli buku HR,belanja sampai cuti raya ni,serunding utk nenek saya dan keropok utk KUCING saya..
aish..klu la saya x pikir ibu saya yg suh beli keropok utk kucing saya ni x ingin saya nk belikn..
baik gne utk diri sendiri duit tu...HAHA
gedix tol kucing2 saya....kang saya x beli saya lak kne marah gan ibu saya...
nasib kucing k'sayangan~ aish...



saya x sabar nk blek kl khamis ni...
saya x sabar nk buka pose b'sama kawan2 saya...Hana,Izyan,Ain,Myza n yg len2:D
saya x sabar nk shopping kt kl....tp de sape2 nk teman saya x??? HEHE


sila like yea :D

0 comments: