tahniah kepada abang saya!

wah! da 100 entry larh...
byk gk tu...(bg org2 yg malas nk update blog spt sy) HAHA
suda lame gk kn blog saya ni b'habuk..

tp skg saya nk kemas blek..
(gara2 pas kemas uma sewa tu yg b'semangat nk kemas blog lak..ngee~)


post kali ni khas utk abang kesayangan saya iaitu Mohd Ruzaini Akmal..
atas kejayaan beliau menamatkn pengajiannya di Multimedia University Cyberjaya pada 31/7/10..

disebabkn abg saya nk grad..
saya sanggup tau blek uma..sehari je..

pas abes modul ri jumaat...malam tu saya terus blek..

sampai2 je uma tyme subuh..terus b'siap2 nk gi MMU..

wah! gle kn??? HAHA tp sepanjang nk tgu abang saya abes grad tu..
s
aya gan semangatnya gi surau MMU...dgn tujuan yg satu iaitu TIDUR!!! HAHA

saya x peduli makcik2 cleaner or orang2 lain nk cakap pe saya tido kt surau..
siap mimpi agi tau..HAHA
n janji saya dpt rehatkn diri saya...

pas tgk abg saya grad..

bru saya t'igt...tahun lepas ibu saya grad...tahun ni abg saya..n tahun depan SAYA lak yg grad..
wee~ x sabarnya..
duhai masa! cepat larh berlalu..saya x sabar nk genggam sijil diploma..

den trs smbung degree 2 taun lebih...wee~

t'igt lak target saya bile grad nt..HUHU

hanya agi 2 langkah utk capai target saya tu..doakn saya yea ;D






kpd abg saya: sila cepat2 kerja..dpt gaji nt share gan adik2 skali...HAHA




sila like yea :D

0 comments: