m/s 83

skg jiwa aku nga x stabil..nth la aku sndiri xtau npe?
nga bosan xtau nk wtpe..aku usha blog2 org..mcm2 kisah drg
mostly yg aku pasan sume crite ttg kisah cinta drg..
wah! bestnye tgk drg sume bahagia gan psgn masing2..sweet tgk drg ni..
si bf sgt rmntik..si gf plk sgt manja...mmg scocok drg ni..

tp aku??
ramai yg tanya "ko xkn xde bf?" jwpn aku da tentu "lom..klu tkt kawan rpt2 cm2 de la"
erm~ 2 lom pastikn drg ni psgn cinta...wa3!!
ptg td de chat gan srg senior..dy tanya aku "klu r awk nk de bf..calon cmne awk cri?"
erk! 1 soalan yg amt drastik bg aku..HAHA

ok lah aku senarai yea ciri2 laki yg aku suke:

1) de ilmu agama spye ley bimbing aku ni. yela! aku ni kdg2 tleka gk kn..n hope dy ley jd imam solat aku nt...wa3!!

2) klu dr segi rupe aku xde m'milih sgt..asalkn sedap mata m'mandang. yela! aku ni x cantik pn orgnye..yea aku sedar spe diri aku ni..wa3!!

3) PEROKOK! aku REJECT awal2..HAHA yela! aku xnk la ank aku nt x sempurna kn n m'bhyakn diri aku je...bwk pyakit..wa3!!

4) rambut mesti la kemas!..aku x suke laki RAMBUT PANJANG!!

5) aku suke laki MATANG!..yg ley bg pndgn yg positif dikala aku nga emosional. yela! aku ni kn k'anak2an agi. nape tarak percaya ka? tgk fizikal aku ni pn da ley tau lorh...wa3!!

6) agi tinggi dr aku..xkesah tinggi ckit ke pe. yela! aku kn ketot je orgnye..wa3!!

7) b'kulit cerah..yeah! sb aku ni gelap je orgnye..wa3!!

8) ssrg yg klaka..yg mampu wt aku t'senyum wlpn time tu aku xnk senyum pn..

9) ciri-ciri lain cm bese la...baik,p'yayang,romantik,caring n sbgnye la


erk! cm m'milih je aku ni? HAHA xdela..ni la ciri2 laki yg aku suke tgk..
tp klu dpt x cmni..pe ley wt jdoh kn d'tgn Tuhan..ngee~

pnh ssrg gtw aku "mgkin k'bahagiaan yg aku cari slame ni akn jumpa ble b'kawen nt"
erm..btul gk kata dy tu..yela! time tu kn da halal..ley ngade2 lebih ckt..ley pegang2 n mcm2 agi la..
adeh! ble nk kawen ni? HAHA...gurau jela! lmbt agi kot seru tu sampai..
tp best kn klu de bf yg salu wt kejutan tuk kite..
ase d'hargai n d'sayangi..agk2 de x yg sudi wt tuk aku?? HAHA
erm~ tbe2 t'igt ex aku dlu2 pnh nyanyi kn lagu smbil main gitar tuk aku..
5 buah lagu yg dy mainkn..n sumenye lagu cinta..
tp tu kisah lame...da expired pn..HAHA
xpela..insyallah 1 ari nt aku akn jmpe si dia yg aku cari2 slame ni...ahakz;)


n yg penting stiap p'hubungan tu mesti la de k'ikhlasan..
ikhlas m'nerima baik buruk psgn kite tu...tol x? mesti krg sume stuju kn..
HAHA da agk da...

ok la..xtau nk mrapu pe agi...tbe2 xde idea lak

hanye mau b'kenalan saja lorh..HAHA
xdela gurau je r..adoi~
Blogger Templates


sila like yea :D

0 comments: