oh result

ouh result?!!!


yeah! tanggal 10 jun..ramai student2 uitm m'lepaskn geram di fb akibat gagal msk student portal..
n aku lah slh srg nye..hehe~
aiyok! b'jam2 uh tgu..xley gk masuk. da byk kli refresh tp still xley gk..
disitu mmg m'guji k'sabaran kuh dikala aku m'nanti dgn penuh debaran..
diwaktu itu lah paren aku asek tanya "da tau ke result?"
adoi! agi m'nambahkn k'cuakan aku..

fikiran kuh d'hantui oleh result..sampaikn nk enjoy time b'cuti ni pn xde mood da..
makan pkr result! tido pkr result! mandi pkr result!
ergh~ bile nk ley masuk student portal ni!!!

malam tu gk kak mar (kakak angkat a.k.a sumber inspirasi kuh) suh masuk gne internet explorer..
den cek kt minitranskrip je..
so aku pn ikut la arhn yg d'berikn..
ALHAMDULILLAH!
de p'ningkatan ckit pointer aku..wlpn target aku x t'capai..wuu~
cmne pn aku tetap b'syukur..
next sem kne study hard agi..tuk capai target aku time grad nt
n maintain kn result kuh ni..
mau dpt kn ANC cm kak mar..hehe! tahniah kak ^_^

tp kolej??
hurm sedih nme aku xde dlm list..npe ek??
nk kata kupon x cukup? da t'lebih cukup da..
nk kata borang? da complete aku antar..
nk kata result? ok jek..
hurm~ sbb pe ni...
gaji paren? erm! maybe la kot..adoi~ t'igt lak kes izzah member AD
result kolej kiv sbb gaji paren..
ya ALLAH! berilah aku peluang dpt kolej sem depan..
x sanggup aku dok luar..:((


sila like yea :D

0 comments: