adik-adik angkat aku dirumah


nga dok borink2..aku pn usha kamera family ni
bru aku sedar rupenye byk gambar aksi2 kucing aku je.. n m'buatkn aku nk upload kt blog ni gaya drg tido...haha!

susu > port baik punye!! nk alas bantal je..

gemok > mmg style tido dy..xley wtpe

belang > xtau la pe kejadahnya tido dlm ni


si ayah > sdg b'istirehat b'sama anknya..
si ibu > suda mati kne langgar kete..

maka cukup lah! family kucing di uma kuh ini.. paling aku respect si ibu n ayah kucing ni pandai jaga anak.. t'utama si ibu..
ngaja anak2 dy cara2 nk labur saham..

sanggup b'lapar demi anak2..

cukup risau bile anak hilang..n mcm2 lagi la

binatang pn pandai n sayangkn anak2 drg..tp skg ni salu kte bce kt akhbar kes p'buangan bayi..
adoi! manusia..malu la gan kucing ni (err~ amk cth kucing aku jap)
kte sume de otak..ley b'fikir gan waras.. binatang agi la x ley b'fikir..
korunk x rasa sia2 ke..penat2 wat anak (lantak la sape suh wat cara yg salah)
9 bulan m'gandung..da dpt anak buang cm2 je.. xde rasa simpati ke kt anak kecil 2..
tentu bayi tu sedih..sampai hati mak buang aku

so renung2 kan lah!


semoge kte sume t'hindar drpd perkara yg x elok ni...amin!! (aku x tau nk bebel pe agi..mood demam ni)


sila like yea :D

0 comments: