m/s 69

pejam celik...sem depan aku suda sem 5
kne pikirkn ni degree nt nk amek kos pe...
so gan sbulat hatinya aku akn amek...


Bachelor of Business Administration (Hons) Business Economics



Objektif program ini ialah:
  • Melahirkan graduan yang dinamik, berketerampilan dan kompetitif dalam bidang perniagaan, ekonomi, dan pengurusan bagi memenuhi permintaan industri semasa.
  • Melengkapkan pelajar dengan kemahiran ICT untuk membolehkan mereka terlibat secara efektif dalam kegiatan perniagaan, ekonomi, dan keusahawanan terutama sekali e-bisnes.


Peluang Pekerjaan:

Graduan program ini berpeluang memegang jawatan di peringkat pengurusan dan eksekutif di mana-mana organisasi awam dan swasta.
Mereka juga boleh menjadi penganalisis ekonomi perniagaan pelaburan serta menjadi penyelidik dan usahawan.



wah! skemanye ayat aku...haha! copy je
cmne pn aku kene nekkn agi cgpa aku..
sem 5 kne pulun2 abes2an...haha!
jgn sape2 cbe halang aku amek kos ni...ngeh3!


Good Luck for me...atyn!!

Blogger Templates


sila like yea :D

0 comments: