m/s 59

yeah! i'm a small person
actly,time blek dr meeting reunion tempoh ari..aku di tahan oleh promoter jualan..


promoter : helo sis! umo u bapa? (amoi cine)

aku : 20

promoter : aiya! 20 ka..umo sama dgn saya tp u x nampak mcm 20 taun. i ingat u umo 15 or 16 taun. very comel aa u

aku : t'sengkeh k'gembiraan...(kne puji lorh sape x suke..tet~)

promoter : u suda ada bf ka? mana bf u?

aku : ada...suda balik (klentong di situ...tet~)

promoter : bf u umo bapa? 29 jugak ka?

aku : aah..20 jugak

promoter : wah! bagus aa..u sama bf u sama umo tp u mcm budak kecik agi oo..sungguh b'tuah u punya bf

aku : t'sengkeh agi...hehe

den b'mula la aksi jualan langsung tp aku x beli pn...malas ah! bazir jek..




err~ kecik sgt kah aku? ye kot...sape yg x kenal aku tentu x caya aku ni da 20 an. ops! muda agi kn umo tu...
salu ingat aku ni belasan taun agi...plg muda pn penah aku kne darjah 6
aiyak! kecik sgt uh..
kdg2 tu t'ingin gk nk m'rasa spt org besar...cewah! x padan dgn badan ku yg kecik ni..
tp pape x kesah lah..
aku b'syukur dgn diri aku ni..huhu!


BOLEH KUTIP DUIT RAYA LAGI TAUN NI!!! yeah~

sila like yea :D

0 comments: