m/s 58

cuti sem kali ni mmg padat dgn program..antaranya:



Mandi jeram : b'sama izyan,hana,myza,ain che musa dan teyka..belum pasti bila nk gi. harap2 m'jadi la..asek kua gi mall je bosan uh!


Reunion Gen20 : wee~ b'khemah di tepi pantai..x sabar nk lepak b'sama kawan2 kuh..
reunion ni insyallah akn wt 2 ari 1 malam je..budget x cukup maa! agipun tujuan ktrg wt reunion hanya utk b'suka ria. d'samping utk kumpulkn blek ahli Gen20 dan acara rasmi akn de p'lantikan semula AJK Alumni Gen20


Kem Insan Rabbani : program motivasi yg di handle oleh sebahagian ahli Gen20 dan gabungan b'sama student UM. Aku d'tugaskn sbg exco multimedia n publisiti. pe agi..amek gmbr n slide jela keje aku. den aku kene wat nametag utk AJK n fasi2..

maaf la ek..simple je aku wat..malas!



Genting : wuu~ tgu dayah blek..mau g sama dia. knp perlu dia?? da dia ajak..
n de gk plan b'sama member mengongness kuh..ni pn x tau bila nk gi..huu~ aku m'nantiknnya


Reunion SKWM : waa~ ni reunion sek ren plak..x tau drg nk bila. masih dlm p'rancangan. Hakym! tetapkn cepat2yea...sy suda x sabar b'temu teman2 kecil kuh. tp reunion ni simple2 je..maybe hanya wat bbw je kot. ah! x kesah la janji dpt jumpe dorang sume..




hurm! sebenarnya byk agi plan tp x ingat lak...haha! mana x nya asek wt temujanji dgn org je...hehe! kes mau enjoy puas2 cuti sem ni..nnt blek klantan?? hurm~ mana b'jalan..


sila like yea :D

0 comments: