m/s 47


tarikh : 9 mar 2010
tempat : library UiTM Kelantan



habis je kelas mandarin. aku ikut hani n teha sume g library. dorang nk pulangkn buku. sbnrnye aku x
tau pn wujud kempen ni. pelik jap tgk ramai gile org kt library.
erm! da alang2 free kn..join la skli. daftarkn diri sume..den pastu gi ukur tinggin n timbang berat.
wee~ berat aku da naik..haha! penat uh! asek 30 lebih je berat aku. nk gk cecah 40 lebih ni..hakhak :p
n akhirnye t'capai juga..

lepas ukur sume..gi lak cek darah. alhamdulillah..darah aku ok sume. BMI pn ok gk..

hasil dr p'meriksaan sume...ni la yg dapat :


berat: 42 kg
(hek3 naik gk tau wlpn hanya 42 je)

tinggi :
149 cm
(erk nape x 150..haha xpe kire comel gk aku neyh..ley kutip duit raya agi taun depan)

BMI : 19
(yg ni kene naikkn berat badan agi..spye bg ok ckit bmi)


de agi hasil p'meriksaan tu..tp aku x paham lorh.
otak aku skg pikir sal duit je...haha dak bisnes kn..mesti r duit! duit! duit!
:p

den dpt la beg free..smbgn dr library..haha beg lebihan je beb tyme rasmikn library ni..

sila like yea :D

0 comments: