m/s 49

tarikh : 15 mac 2010
tempat : dewan pro UiTM kelantan



malam kelmarin pihak kolej m'gadakn gerak gempar DO..a.k.a randau. tp kali ni lain ckit la..tiru cm tho punya. selepas dato p'garah n sume2 b'ucap..majlis diselangkn dgn p'sembahan d
r student sem 1. haha...lawak tol tgk p'sembahan drg. mesti kes last minit bru b'latih. tp papepn ok la..t'hibur la ckit..

salah 1 dr persembahan student

wat ptme kali ni la..aku dok kusi bahagian depan. 5 baris dr depun uh! j
gn main2..bukan rajin aku dok depan ni. haha! ni kes ikut roomate lorh. drg nk dok depan..so follow je la. selepas sesi b'ucap sume..mula la acara yg d'tunggu2 kn. sesi m'jawab soalan bg segala masalah yg berlaku di kolej. isu paling hot..da tentu psl 'harga makanan' kt cafe. erm! aku pn agk x puas hati gk dgn harga yg ditawarkn. mcm x tetap..kdg2 mahal. bg aku la..apa la salahnya murahkn ckit harga tu..kami ni kn student lagi. aku rasa pihak cafe x kan rugi la klu drg murahkn harga makanan. yela! da tu je tempat ktrg nk cari makanan. food court?? bukan salu buka..agi2 time tengahari. so cafe jela tumpuan ktrg. mcmana pun..aku agk b'puas hati dgn tender kali ni. nampak la k'bersihan t'jaga ckit!


isu kedua lak..psl 'air'. ha! yg ni paling aku nyirap. salu sgt de masalah air..agi2 kolej DO. duyai! dr sem 1 sampai la skg..de je gangguan air. erm! difahamkn..kelantan ni mmg ada masalah air. erk! krg faham sendiri la. aku x nk hebohkn..huu~


last skali isu 'burung'..terima kasih la kpd pihak kolej krn ambil tindakan psg sangkar kt kolej ni tp kecian lak kt drg2 yg m'jadi mangsa burung ni. sejak psg sangkar ni..burung2 tu da b'pindah kt tingkap2 bilik. nasib baik la bilik aku x kne..


ops! sebelum t'lupa..time majlis gerak gempar tu b'langsung turut de p'rasmian pgram kitar semula di kolej DO. cm bese ianya dirasmikn oleh dato p'garah kampus.


sila like yea :D

0 comments: