awak

malam ni saya x dpt tido..
saya t'ingatkn awak..
awak pasti sudah lupakn saya..
saya sedar saya bukan sapa2 bg awak..
tp saya rindu sgt kat awak..

saya nak sms awak..
tanya khabar awak..
tp saya takut awak benci dpt sms dr saya..
saya nak call awak..
tp saya takut awak benci dengar suara saya..

saya ingat lagi..
saya beranikn diri sms awak..
tp awak x balas sms saya..
saya fikirkn awak xde kredit..
jd sy call awak..
tp awak x angkat..
awak memang sudah benci saya ke?

saya ingat lagi..
awak de balas sms saya..
saya gembira sgt..
awak x nampak saya senyum sampai telinga..
saya nk borak lama2 dengan awak..
tp gaya awak nak x nak je sms saya..
saya sedih sangat..

saya ingat lagi..
awak de angkat call saya..
tp gaya awak nak x nak je borak dgn saya..
jd saya cepat2 tamatkn p'bualan kita..
saya takut call saya tu m'ganggu awak..
pdhal saya sedih sangat..
tp x pe saya boleh bersabar..

saya ingat lagi..
saya datang melawat awak..
saya gembira awak sudi jumpa saya..
tp saya tgk gaya awak mcm terpaksa jumpa saya..
jd saya cepat2 undurkn diri..
saya x nak awak bertambah benci dgn saya..
saya tahan kesedihan tu..

saya ingat lagi..
saya terserempak dgn awak..
saya pandang je awak..
dgn harapan awak datang ke arah saya..
tp awak x toleh pn ke arah saya..
nak nagis saya lihat awak..
tp saya tahan je..
saya b'lagak ok spt xde apa yg berlaku..
saya x nak awak tau saya terluka dgn awak..

awak tau x sbnrnya saya sedih sangat dgn sikap awak..
awak da berubah..
saya tau ni semua kesilapan saya sndri..
saya x pernah b'henti minta maaf dr awak..
tp awak diam je tanpa memberi sebarang jawapan..
m'buatkan saya t'tanya2..

saya rindu sangat kt awak..
saya selalu tgk gambar2 awak utk lepaskn rasa rindu..
awak buat mcm ni x?
tentu tak kn..
saya x penting bg awak..
saya x penting utk awak kenangkn selalu..


saya cuba utk lupakan awak..
tp saya x mampu..
saya x kuat spt awak..
begitu mudah awak lupakan saya..
tp saya x boleh lakukn spt awak..
krn saya x pernah b'henti m'yayangi awak....



"kau tidak seperti dulu, yang ku kenali dulu"
mood nga xbetul

sila like yea :D

0 comments: