kelupaan yg melanda diriku

napelah aku ley lupe..
hurm ari ni (27/7/09)..2 perkara yg lupe ttg ari ni

1st : malam semalam da t'niat nk pose sunat ari ni..
tp juz t'pkr cm2..
last2 aku t'lupe nk sahur..
bangun je tdo..gosok gigi sume aku terus melantak durian..
haha!
ni sume x tahan bau durian pye psal la..(
erk! durian lak jd mangsa)
aku pun terus gi dapur kopek sbiji durian..
abes r sbiji durian 2 aku sapu..
haha! kire cm bekpes durian lorh..
da abes makan 2..
baru la t'igt yg diri ni de t'niat nk pose..
aduh! cmne r ley lupe..
mmg klu kte xsngaje d'aggp pose kte 2 sah agi..
tp mslhnye da 1 biji durian aku melantak..
so aku decide la tuk batalkn je pose aku ni..
durian! durian!
aku agak gle ckit durian sejak musim dy ni..haha!


ni yg prtame..yg plg penting aku lupe ttg 1 hal ni..adeh!


2nd : dlm kol 4:26 aku dpt msg dr salah srg adik junior aku tyme kt skola dlu..
gtw s'srg wish bezday kt aku..
hah! bezday!!!!
bezday aku ke ari ni?? erk tol ke?
aku pn cepat2 call kawan aku tanye trkh ari ni dlm islam..
ya Allah! ari ni 5 sya'ban..
cmne aku ley lupe...bezday aku sndiri ley lupe..duyai!
pe ni? teruk gle aku ni..
ish3..2 la asek igt trkh omputih agi..trkh islam lupe..


tp x sangka..dy ley igt bezday aku dlm islam..
duyai! pe la aku ni..org len ley igt...tp aku sndiri ley lupe..
mse dpt msg 2 tharu sgt..
sejak kes ari 2..
aku pkrkn diri aku ni da x d'perlukan agi..
x mungkin la dy nk igt psl aku..
tp mmg tol2 x sgka la..
papepn thanks sgt3 4 da wish..
plg x sgka dy pose ari ni smpena bezday aku..tharu sgt..
dy nk bukak pose sme2 gan aku..
tp..
aku lak ley lpe yg ari ni de niat nk pose..da 2 siap melantak 1 biji durian agi..hurm!
sory yea dik..xdpt bukak pose sme2..akk lpe gle r..maafkn akk ek..
adeh! rse bsalah lak..


cmne la aku ley lpe 2 perkara ni??
mybe sbb tlalu byk bnde kot yg aku tgh pkr skg..
asgment?! huh! x yah cakap la..
da mcm bukit ilmu pn de gk..(
haha! di bukit ilmu adlh tmpt dimana uitmku berada)..
projek?! huh! 2x5 jela..
lakonan mandarin agi..duyai!
kne wat skrip agi..gnti allahyarhamah yasmin..
huhu!
sem ni aku mmg bz sgt..bz gan asgmt..waaa~ xley men2 sem ni..
kne kejar blek pointer..



p/s: kite sbg umat islam..igtla trkh islam kte sndri..2 la pgjrn yg aku dpt ari ni
:(


sila like yea :D

silat gayong

huu! klu dulu aku ceburkn diri dlm bidang sukan..
kt u ni..aku ceburkn diri aku dlm seni persilatan lak..
hehe! sje nk blaja cre protect diri sndiri..
xley la nk hrp kt bf je kn ut protect di
ri kte sbg wanita..huhu! wanita!!!

tp cmne pn aku xde lak aktif sgt silat ni..
sbb aku de mslh kesihatan ckit kot..
si 'Dia' pn asek ris
au je aku msk silat ni..
hee! hepi lak de org take ca
re sal aku..

tp pe yg best..sejak aku msk silat ni..
ahli silat sume cm da 1 family..
ktrg rpt antre 1 sme len..
huu! best..:)

paling aku suke klu de kne wat psembahan..hee!
meh la sme2 join seni silat ga
yong malaysia..
"gayong bergayut,kita bersahut"





sila like yea :D

laksa paling pelik

ni la 1st tyme aku jumpe laksa paling pelik penah aku jumpe..
duyai da la makanan aku..adeh!

kejadian ni berlaku di foodcourt a.k.a fc u aku..
cm bese smpai je fc..aku terus order makanan..
disebabkn aku ingin bajet..aku order jela laksa..
ni sume gara2 xdpt subsidi la..
merempat cri mak
anan..huhu!
sekbek la laksa kt fc ni sedap..
xpenah ag jmpe laksa yg sedap kt klantan ni..kt fc ni bley r tahan..

punya lme tgu..then tibe2 kakak gerai 2 dtg antar makanan kawan aku punye..
"nasi goreng n telur mata"
then kakak 2 ckp smthg kt ktrg..
aku xdgr sgt pe kakak 2 ckp..
yg aku dgr "x rebus agi", "goreng telur mata"..

aku bajet suh tkr menu cm kawan aku punye 2..
aku pn setuju jela..

tibe2 kakak 2 dtg bwk makanan..

ya Allah! bapak terkajut giler aku..
laksa + telur mata..

hahaha! bapak giler malu aku tyme 2 mnahan malu..
da la ramai org kt fc 2..
snior kt meja sblh aku bantai gelak je..
duyai! kakak gerai 2 wat lawak r..

aku cepat2 alihkn telur 2..
hahaha!
lawak2..pe la sengap sgt..
xde telur rebus 2 xyah la letak..
duyai!

xdpt aku lupekn...
laksa + telur mata= hahahaha!


sila like yea :D

rindu sgt3

tibe2 aku rase rindu sangattttt!!!!!!!!!
kat adik angkat aku kt uma..
cmne la dy skg ek?
ri 2 adik aku gtw adik angkat aku 2 sakit bhgian peha..
ni mesti sbb gado gan kwn..
hei! mmg hobi suke gado tol la dy ni..
my mom sapukn ubat gamat kt peha dy..
hahaha! giler manje tol adik angkat aku ni..

waaaa~ rindu kt adik!!!!!!

sila like yea :D

jiwa kacau

argh x tau nape gan aku skg ni..
aku rindu sgt kt seseorang..
seseorang yg aku sayang..
tp dy ingat ke kt aku? pasti x..
aku da dibuang ke tepi..
aku x dihiraukn..

x tau nk luahkn kt sape..
xde sape yg phm..
hanya Allah yg Maha Mengetahui..
aku pasrah!! aku redha!!
aku serahkn sumenye pd Allah..
biar Dia yg menentukannye..

sila like yea :D