archery

"x sabarnya nk balik kl kol 3.30 ni",jerit hati aku..
huu!
wlpn jam bru menunjukkan kol 12..adeh! (bru abes kelas marketing)
ttpi kegembiraan ttp terasa..
wee~ :D

sampai je bilik terus bersiap utk balik..
pas makan n solat..
tgu hani dtg bilik nk g stesen bas..
mcm bese pgangkutan utama bdk prempuan..
"giling"..haha! a.k.a van..

tpt kol 3.30..
bas sampai..
wah x sabar nk sampai uma..huu!
bru pas brapa minit naik bas..
aku dpt msg dr hannan..
dia gtw dia tuliskn nama aku utk join Bengkel Asas Memanah..
aku ok jela..
bayarlah RM10 utk p'yertaan..adeh!
tp x pela..aku pn x penah try agi..

abes je cuti mid sem..
kelas berjalan cm bese..
nga tgu lecture marketing masuk kelas..
aku dpt 1 panggilan dr no yg x dikenali..no pejabat lak tu..
aku pn angkat jela..
adeh! aku x jelas lorh org tu ckp pe..
yg aku dengar bengkel memanah ari sabtu kol 8 kumpul di bilik AVB..
ouh rupanya org unit sukan yg call..

(7/2/2009 : sabtu)
adeh! xbestnya kena bangun awal..
aku x tau sapa agi yg join..
tau hannan jela..
ops! dia bukan bf aku ek..hanya kawan!
kol 8 tu aku g la bilik AVB..
nga daftar diri..tiba2 de kawan2 aku dak bisnes tegur..
huu! sekbek de member..xla keseorangan
wee~

pagi tu..
ktrg diberi penerangan ttg memanah..
cara2 dan sbgnya..
huu!
tghri bru ktrg ley cuba..
alamak!
tghri!..adeh pnasnya rasa cm x nk g je tp pkir da bayar g jela..
kumpul kt padang bola uitm..
ktrg pun diberi peluang utk mencuba..

fuh!
1st time aku pegang alat memanah tu..
berat gila..
sekbek de yg saiz ringan ckt..
haha!

bila giliran aku je..
tiba2 rasa cuak..
camne la hasil memanah aku nnt..
putih,hitam,biru,kuning or hijau(tersasar)..
haha!
cara aku salah..
abes menggigil tangan aku tahan berat panah tu..
then! zup..
aku lepaskn ank panah tu..

huu! best gk memanah ni..
rasa cm nk main agi je..
aku nk cuba aktif utk sukan memanah lak..
bila la uitm nk tubuhkan kelab memanah ni..
hurm!mmg x dpt dilupakan saat2 tu..wee~

atyn dgn penuh fokus



hasil memanah atyn..complete de atas,bawah,tgh n sasar 1..hee!




atyn wif member archery
oleh:
atyn..
kat ruang tamu..
key ell

sila like yea :D

1 comments:

Thaharel Bin Bahardin said...[Reply to comment]

mase ko aim 2 ko bayangkn muka sape..??

jgn muka aku dahla..
haha..